Isnin, 17 Jun 2013

kisah seks dengankawan kakak

Hmm.. Aku sebenarnya malas
nak menaip dan menghantar
cerita ni tapi aku rasa rugi
kalau tak berkongsi
pengalaman aku dengan semua
peminat seks melayu.. Cerita ni
mengisahkan aku dengan
seorang kawan kakakku..
Ceritanya begini.. Semasa aku
berumur 16 tahun aku ke
Kuala Lumpur untuk bercuti
semasa cuti sekolah.. Aku ke
rumah sewa kakakku yang
diduduki bersama kawannya di
Selayang.. Kawan kakak aku ni
memang cun.. Tingginya lebih
kurang 165cm.. Mukanya
seperti model.. Tak heran la
kalau aku katakan dia bekerja
sebagai setiausaha di sebuah
bank yang terkemuka..
Aku pula apabila berada di
rumah tu sentiasa stim batang
aku.. Apa lagi kalau dia
memakai baju tidurnya.. Aku
selalu jugak mencuci mata
melihat buah dadanya ketika ia
menunduk.. Selalu la jugak aku
melancap dalam tandas..
Satu hari selepas aku balik
dari meronda KL sampai la
aku di rumah.. Aku lihat nota
di atas meja yang bertulis
'Akak Ke Pasar Malam.. Tunggu
Akak Balik'.. Aku pun pergi la
bukak baju.. Lupa lak.. Nama
kawan kakak aku tu ialah
Mimi.. mmm.. nama pun dah
lawa.. apa lagi tuannya.. Aku
pun memakai tuala dan
menuju ke bilik air.. Aku
terdengar ada orang sedang
mandi.. Eh.. sapa pula di
dalam tu.. Apabila pintu bilik
air di buka aku nampak kak
mimi yang keluar.. Dia hanya
berkemban dan terperanjat
apabila aku berada di
depannya.. Batang aku terus
mencanak bila melihat dia
berkemban.. Nampak bodynya
yang licin dan takde satu parut
pun.. isk.. dia perasan aku
punya batang dah naik.. dia
nampak gelisah je.. dia masih
lagi berdiri di muka pintu..
Aku tanpa lengahkan masa
terus menanggalkan tuala yang
aku pakai.. terbonjollah batang
ku yg tidak berapa panjang..
mungkin 5 1/2 inci je.. Aku
menolak dia ke dalam bilik air
semula.. Aku mula meraba2
badannya.. Dia nampak takut..
langsung tak bersuara.. tak
lama kedengaran suara dari
mulutnya yang menyebut 'ahh..
sedap dikk.. ahh..' tanpa lengah
lagi aku bukak tuala yg
menutupi tubuhnya tersergam
le gunung dan lurah yang aku
idam2 kan selama ini.. Dia
memeluk aku dan aku
mencium seluruh tubuhnya
dengan rakus.. maklum le..
sebelum ni melancap je bila tgk
vcd blue.. Kali ni aku yang
buat cerita blue.. Dia
melentikkan badan.. geli
agaknya.. dalam bilik air tu,
aku angkat punggungnya
supaya duduk di atas kolah..
dan tangannya memaut
bahuku.. Aku menjilat teteknya
yang bersaiz tetek Ziana zain..
muda lagi puncaknya.. selepas
itu.. dia dengan tak tahan
menggenggam batang ku dan
menghalakan batang ku ke
dalam pantatnya.. Aku
bermain secara doggie..
memang dia dah takde dara..
Aku tak kira.. janji aku dah
dapat.. dia dengan tak malu
menyuruh aku pancut saja di
dalam kerana dia telah
mengambil pil.. tidak lama
kemudian aku pun pancut..
Selepas itu aku mandi bersama
dengannya.. Semasa mandi aku
yg masih tidak puas memeluk
dan menciumnya.. dia memang
pandai membelas ciuman.. dia
bagitau kat aku daranya telah
dipecahkan oleh pegawai
banknya di dalam bilik
masyuarat.. bahkan dia
mengambil pil semata2
pegawai itu yang mahu
bodynya setiap hari.. patut la
pantatnya dah buruk.. dah
longgar.. hehehe..
Setelah bersiap memakai baju
kakak ku pulang dengan
membawa makanan.. oh ya..
Mimi berumur 24 tahun..
sekarang ni aku dengar dah
nak bernikah.. tak tau dengan
siapa.. malang la suaminya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan